martes, 7 de octubre de 2008

Nova informació sobre el sopar a la vaca paca



Neneees! Acabo de trucar a la Paca vaca xD i les reserves possibles eren o a les 21:00 o a les 23:00, ho he agafat a les 23:00 pk m'ha semblat k les 21:00 era justíssim, que hos sembla?

Per cert porteu-vos bé al restaurant que s'han comportat molt bé. M'han dit que feia falta una paga i senyal de 40€ i quan els he dit k no em nava bé anar m'han dit k confiarien en mí ^^ Així que us vull educatss xDDDDDD

Au revoir i fins demà!

4 comentarios:

Pedro dijo...

a mi el viernes me viene guay :)

Estela dijo...

Hola!!! Ja tinc blog!!
No hi podré anar a la Vaca Paca... snif... dissabte curro.
un altre dia serà.
Demà ens veiem.

PD: Dani, quan puguis em poses com a "contribuyente" en el "cacharro" aquest ok??
Merci ;)

Sara! dijo...

jo m'apuntoooooo jeje

María dijo...

Molt bé!!

Ens portarem molt i molt bé, vale... sempre ens pots posar a la cadira de pensar si fem alguna malifeta... jejeje

Jo aniré al sopar però tornaré aviat cap a casa, com la cenicienta,ok? Demà treballo...

Muas Muas!